سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم پودر ویولت

توضیحات محصول

 خرید  کرم پودر،

کرم پودر ویولت، ضد آب ، مات با پوشانندگی بالا

کرم پودر ویولت کره جنوبی ، دارای ترکیبی از بهترین مرطوب کننده های گیاهی ، رنگدانه های معدنی و ویتامین C میباشد .

کرم ویولت، دارای خواص ترمیمی و درمانی بالایی است و ضمنا بخاطر رنگ طبیعی خود ، از نقطه نظر آرایشی ، یک کرم پودر عالی هم محسوب میشود .

بعبارت دیگر با داشتن این کرم ، هم یک کرم درمانی و هم یک کرم آرایشی و زیبایی پوست ، در اختیار خواهید داشت .

کرم پودر چند منظوره ویولت ، با از بین بردن زبری پوست ، پنهان کردن پستی و بلندیها ، پوشاندن کامل خطوط و چین و چروک صورت ، پوستی همانند پوست کودکان بشما هدیه میکند .

این کرم ، پوست شما را بطور 24 ساعته آبرسانی کرده و چربی پوست را متعادل میکند .

اگر به دنبال کرم های پر آوازه ویولت هستید و می خواهید همه به شادابی پوست شما خیره شوند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست .

این کرم پودر قابلیت سازگاری بالایی با انوع رنگ پوست ها دارد ( اصطلاحا خیلی خوب بر روی پوست می نشیند ) با خرید این کرم پودر حسن سلیقه ی خود را به اطرافیانتان ثابت کنید.

چگونه حرفه‌ای کرم پودر بزنیم؟

هر چیزی که درباره ی کرم پودر می دانید فراموش کنید، چرا که تازگی این محصول آرایشی از کرم های براق و کیک مانندی که مادران مان استفاده می کردند بسیار پیشرفته تر و زیبا تر شده است. آرایشگر مشهور تروی سورات که با مشاهیری از قبیل جنیفر لوپز و ماریا کری کار کرده است، می گوید: “کرم پودرهای مدرن به سبکی نرم کننده ها هستند. مشاهیر به دلیل استفاده از کرم پودر روی فرش قرمز بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. کرم پودر صورت هر کسی را بی عیب می سازند”. در این مقاله بخوانید که چگونه به درستی از این معجزه استفاده کنید.

قدم اول: رنگ ایده آل تان را بیابید

پت مک گرات معلم آرایشگری مجله ی CoverGirl می گویند: “کرم پودر را روی خط چانه امتحان کنید و در نور روز آن را چک کنید. اگر بدون مالیدن، رنگ ناپدید شد، رنگ کرم پودر عالی است”.

 

قدم دوم: پوستتان را آماده کنید

برای داشتن زمینه ی مناسب، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید (صورت تان را بشویید و از مرطوب کننده ی مناسب استفاده کنید). پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود. اگر می خواهید آرایش مدت زیادی روی پوستتان بماند، حتما این کار را انجام دهید، چون استفاده از مرطوب کننده باعث کاهش منافذ باز و مات شدن پوست می شود. اما اگر احساس تنبلی می کنید یا نمی خواهید مدت زیادی آرایش داشته باشد، می توانید از این کار صرف نظر کنید.

 

قدم سوم: کرم پودر را صحیح روی صورت تان پخش کنید

 

حرفه ای ها توصیه می کنند که اگر پوشش کم می خواهید، کرم را با انگشتان روی پوست پخش کنید. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید. برای مصرف روزانه کرم پودر را تنها روی جاهای نیازمند پوشاندن جوش، استتار قرمزی های پوست و حتی بیرون از ناحیه ی T صورت (قسمت مرکزی صورت شامل پیشانی، بینی و چانه که پوست آن نسبت به باقی صورت چرب تر است) بمالید. برای اقدام نهایی، کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنید. از وسط شروع و به اطراف محو کنید. برای مراسم های بزرگ و یا عکس گرفتن کرم پودر بیشتری اضافه نکنید.

ناحیه ی T

قدم چهارم: بعد از کرم پودر از کانسیلر (ساتر) استفاده کنید

پیش از 


 استفاده از خرید  کرم پودر، بیشتر از حد نیاز کانسیلر استفاده خواهید کرد. و زمینه ی کرم پودر مانع چروک شدن کانسیلر می شود. از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید. کانسیلر خیلی روشن، مصنوعی است. برای پوشش حلقه های تیره ی زیر چشم (که معمولا پایین گوشه های بیرونی و درونی است) از برس کوچک و نوک تیز استفاده کنید. اگر عیوب ریز دیگر صورت تان با کرم پودر پوشیده نشدند، می توانید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید.

 

قدم پنجم: پودر درخشان کننده

برعکس مدل های قدیمی و مات ای خرید  کرم پودر،ن پودرها، نسل جدیدشان صورت تان را بی روح نمی کند. پودرهای جدید شفاف که نور را منعکس کرده و باعث درخشندگی پوست می شوند. این پودر را با برس و به حالت W روی صورت بمالید. از ریشه ی موی یک سمت شروع کنید، به گونه بروید، سپس به سمت پل بینی، گونه ی دیگر و دوباره به ریشه ی موهای سمت دیگر.